det är här som gäller nu

Jag tänker såhär. Jag är inte Sveriges mest intressanta människa, nej faktiskt inte ens Faluns. Bra inledning, Jennie. Du om någon vet att en inte ska påbörja en presentation med att förminska sig själv. Hur som helst. Jag minns inte när jag började dela med mig av mig själv ute på internet, men det var länge sedan nu. Jag har varit igång ett tag, ungefär sedan gästbloggning och modell-för-en-dag-bilder var det hetaste.  
Potential finns. Överskott av känslor finns. Skrivpepp finns. Motivation finns, men den vet både jag och ni som följt mig ett tag att den kan försvinna spårlöst rätt som det är. 
Det är ett nytt år igen- 2017. Ganska lätt att uttala. Inga S eller annat som stör. Det är ju väl känt att nytt år kan innebära vilja till förändring. Ja, varför inte låta 2017 bli året jag har väntat på sedan gästbloggnings-tiden? 
Jag känner mig redo nu. Bestämd. Nu ska ni få se mer av mig. Och det är här jag har bestämt mig för att stampa ned mina fötter, för att kasta ut både mina ord och mitt vardagstjafs. Säga nånting, bara vad som helst.
Vad livet är tråkigt utan att våga göra saker en egentligen vill. Jag ska börja våga nu. 
Kram i januarikylan
inspiration | |
Upp