hundrafemtioårsfest

Äntligen fick min mamma, min pappa och grannherren fira in sin medelålder - 50 år allesammans, 150 sammanlagt(!!). Brakfest, skulle jag faktiskt vilja kalla det. Eller glitterfest i Jennie-uttryck. Allas ögon glittrade, alla var glada, det var stundvis körer med sång och stämningen hela kvällen var WIIIIH. 
Tänka sig va, en hel kväll tillägnad dem och mitt minneskort innehåller cirka två halvsuddiga bilder på dem från hela kvällen. Ja, alla bilder går att kommentera på ett sätt eller ett annat, men så blir det när lyckoruset tar över hela kroppen. En kommer på sig själv allt eftersom att "detta vill jag kunna visa de stackare som inte var här" och så resulterar det i något sådär.  
Hörni, festfix och god feststämning är nog livets mening. Nästa år är det min tur igen!
 
 
bilder | |
Upp