det där med att vi måste bli fler

Jag säger det själv varje dag och jag läser det väldigt ofta; att vi måste bli fler som visar upp att det faktiskt finns andra kroppar än de som visas (och avundas) i media.
Vi jublar när någon utanför idealet lägger ut en bild och visar att h*n älskar sin kropp precis som den är (Okej, många jublar, många finner det otroligt provocerande). Grejen är den att vi inte kan nöja oss med att bara några är sådär "otroligt modiga" och starka. Vi måste ju bli FLER! ALLA!
Att älska sin egen kropp och visa upp den ska inte längre vara "modigt", det ska vara vardag. Med det sagt kommer två bilder på MIN fabulösa kropp. 
"Vi kan göra det här. Förändringen kommer och det syns till viss del redan nu. För visst finns det också dagar då ens kropp är det snyggaste, sexigaste och mest fabulösa man vet. Målet är bara att varje dag ska vara så." - Så skrev jag och nu har jag påbörjat min del i det hela.
God morgon.
 
viktigt från min synvinkel | |
#1 - - Alyssa - Spiritualism, vardag & tankar, datorspel m.m.:

Åååh va bra du är !! Grymt ! :D

Upp