helg

En söndag firar jag fredag och en måndag shoppar jag och njuter som om det vore en lördag. Skev veckorytm, fortfarande. Helg när alla andra jobbar, men jag har ju också jobbat, så jag har inte så mycket emot det alls. Jag har saker för mig och ett humör som gör att denna plats ekar tomt. Men lust har jag! Och inspiration! Och bra dagar! Som idag! 
 
Det är vår nu. Svettas i bomberjacka. Jag är fortfarande bitter till just den omställningen, men börjar bli lite mer accepterande. En kan ju faktiskt vara ute länge och konversera med någon utan att förfrysa knän och fotsulor nu. Ännu längre snart. Och okej, kvällsolen är ganska trevlig. 
 
Vill be om en grej, nu när jag är på gott humör! Ni ser det där lilla hjärtat nedanför varje inlägg? Tryck gärna på det om ni gillar det ni ser!  Det var bara det, tack på förhand. :--)
 
den informella jag | |
Upp