rumreformen del två

 
Färgkartor och fettfläckar. Stöket innan. Det känns bra ändå att kunna visa upp detta nu, eftersom jag kan bevisa att det inte längre är så det ser ut. 
 
TRUMVIRVEL TACK:
 
TADA! Mmmmhhm. Jag har aldrig upplevt en sådan tillfredsställelse i ögon och sinne, gällande rummet jag lever stor del av mina dagar i. Samma färgskala, samt minimalism - så mycket minimalism som går att uppnå med alla mina miljontals grejer. Rummet känns flera kvadratmeter större och jag kan andas så himla lätt nu. Ska bjuda hem alla stressade och oroliga människor hit för att bara >andas<.
 
 
Det här är mitt livs bästa idé. Kommer för all framtid tipsa alla om att dra igång ett sådant här projekt (och med fördel avsluta det också) när hjärtat är klämt. Jag är nästan lite ledsen att det gick så snabbt. Jag hade kunnat stå här några dagar till och putsa, rolla, hamra, skruva. Med superhög musik och färg på kläder och händer. Måste komma på något nytt nu. Förslag?
bilder | |
#1 - - Anonym:

Vardagsrummet!😃

Upp