påfyllt med annat

Jag är trött, trasig, men överväldigad av livet utanför. Alla kloka människor, alla otroliga ord. Det känns lite som att jag blundat ett tag och nu ser. Tömt hjärta; påfyllt tusen gånger tillbaka. 
Med till exempel skogs-lunchar och prat. 
 
Häng med denna + den tredje av oss som inte blev med på bild. Älskar dem så att jag nästan får sendrag i hela kroppen. Mmm, Stockholmstripp mitt i veckan dessutom. Mycket uppskattat. 
 
Och så mina scouter sen. Vi gjorde en tavla tillsammans med fina ord i tisdags. De ger mig sådan livspepp så det finns inte. Kan bli glad bara jag tänker på de där ungarna. Alla olika kunskaper som rymmer inom dem. Hur olika de är, men ändå hur bra de fungerar ihop med varandra. Vilken potential det finns i dem till framtiden. Scouterna är utan tvekan världens vackraste community. Har appropå det tagit hand om @scouterna på instagram den senaste månaden. Det var kul. In och titta! 
 
Sådant som bara håller en vid liv, ni vet. Det är viktigt att hålla igång, men också att ta det lugnt. Klockan är nu närmare halv elva och jag ska krypa ned i sängen nu. Lyssna på musik, kanske. Försöka stänga ute alla listor som rullar i mitt huvud. Allt drygt. 
bilder, texter om sånt som gör ont | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Barn är fantastiska

Upp