en sommar år 2016

...med ladufest:
Goda frukostar i fint porslin:
Hejdå-middag:
Bob Hund:
Stockholmsvärme:
Kompis+pizza+utebiohäng:
Pokémon Go:
Ännu mer gott åt magen:
Och så tid med henne:
(<333)
 
Innan helgen slängde jag mig in i bilen och körde i högsta tillåtna hastighet till närmaste elektronikbutik. Jag gick raka vägen till disken och sa ungefär "Hej, jag ska köpa dator. Hjälp mig hitta en snabbt". När jag kom hem insåg jag att det hela kanske hade gått lite väl snabbt. Antar att min förvirrade hjärna bara litade blindt på han i diskens kunskap och inte hann tänka alls på mina egna behov.
Hur som helst, här sitter jag med en väldigt för stor dator för väldigt för mycket pengar och är åtminstone glad för att äntligen kunna ladda över mina kamerabilder från den korta sommaren som blev. Jag hann ändå med mycket fint. Prickade in den varmaste sensommarveckan på året i Stockholm vilket vägde upp för alla förlorade soltimmar. Det var magiskt. 
Allt som allt tycker jag sommaren 2016 har varit bra. Jag är redo för höst och vinter nu, dock. Förändring och varma kläder. Vi ses!
bilder | |
Upp