en bra-lista och mobilbilder från den senaste veckan

 Saker som är bra (nu och okej, alltid): 
 
🌿Jag har en enkelbiljett till Stockholm i min ägo
🌿En massa kompishäng väntar
🌿...om en vecka DÅ MITT SOMMARVIKARIAT SLUTAR
🌿Det här med att få solla ur, välja! VÄLJA vem en vill vara med eller inte. Välja vad en ska göra
🌿Festfix och dagen-efter-fix
🌿Naturdokumentärer på Netflix
🌿Mina kollektioner på Weheartit
 🌿Jag har äntligen tid att ge till att starta nya intressen, så som smink eller inredning
🌿Att skeda någon
🌿Att klä upp sig fint, tända ljus och äta middag en vanlig måndagskväll, bara med varandra
🌿Nutella
🌿Kort hår!!
🌿När en kan skörda egna grönsaker och äta dem till middag
🌿Till sist: Vendelas spellista på Spotify med över 300 låtar, lika blandad som livet självt
 
den informella jag, listor | |
Upp